29 d’oct. 2009

Procediment Abreviat


Imatge i Disseny: Dani Bosch
 entrada al temple

abans d'entrar, te fan treure els cordons de les sabates, els collars, les anelletes, la cartera i l'encenedor.

Per a que no te puguis tallar les venes, açò diuen, per a que no te puguis tallar les venes, no puguis cremar els matalassos ni penjar-te dels barrots

és el ritual d'abans d'entrar a la cel·la

almenys als calabossos de la policia de ciutadella


mort normal

un home va llegir el seu nom en una de les làpides del cementiri.

corre a xerrar amb el sepulturer, i el sepulturer li diu: sí, aquell home és mort

aquell home, exaltat, li va dir, i jo qui som, eh? Qui som jo?

no ho sé, li va respondre el sepulturer. Jo a vostè no el conec.

l'home se'n va anar caminant a ca seva, i va deixar que els pensaments se li refredessin.

Si jo estic mort, rumiava ell, i no me n'he donat compte, com és que puc fer vida normal? I si jo estic mort i puc fer vida normal, quanta gent que fa vida normal és morta?

Procediment Abreviat:
Un recull amb més de 50 micro-relats, 50 llambregades que et canviaran la imatge que en tens de l'illa de la calma

Un viatge sense bitllet de tornada a l'altra banda del mostrador de ciutadella

Pròximament te'l podràs descarregar de manera gratuïta

Creative Commons License
Procediment Abreviat is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licencia 3.0 España License.

 


3 comentaris:

  1. Deu salat!! Els hi he traduït a ets colegues de per aquí i hauràs de fer versió en castellà....:)

    ResponElimina
  2. De cor idò, 'nirem traduïnt de poc en poc...

    "cielo raso

    Atravesé el borne con la cabeza gacha, en dirección a los cafés del otro lado de la plaza.

    Atravesé el borne con la cabeza gacha, porque tenía la certeza de que si la levantaba un poco más, solamente un poquito más, me cortaría el cráneo con el cielo de zinc."

    ResponElimina
  3. Déu sagrat!
    me romp es cul!!!
    llegesc i te veig amb un caliquenyo i es caraquillo a cas general esfondrat, xerrant en castellà per un ciutadellenc profund!
    jjjjjajjjajajajjaaaaaaaaaa!!!

    ResponElimina